I am only lonely just like you

Har inte haft så mycket att skriva,
men i måndags så vare skola som vanligt
sen följde Sabina med mig hem o vi spela lite buzz, pratade oså bara :)
Jag övningskörde hem henne i mörkret & regnet, läskigt faktiskt! haha.

Sen igår så vare skola också,
var inte på humör när jag satt mig på bussen hem
blev inte bättre av lite tjafs 
men Jossan gjorde mig på bättre humör när jag pratade med henne
så jag följde med henne för att kolla på innebandymatch när hennes Niclas spelade.
Rickard ringde och ville att jag skulle komma förbi han, eftersom han lånat sin syrras lägenhet i Valbo
så jag cyklade förbi han efter matchen o prata lite innan det blev hemfärd.

nu sitter jag på Administration B.
Får se vad dagens uppgift blir.


This love is killin me
But you're the only one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0