i got soul but i'm not a soldier

Nu äre återigen söndag och fan va seg jag känner mig idag!
Sitter som en zombie framför datorn och orkar inte äns tänka.. haha.
Men mår inte så dåligt från igår iaf, skönt de.

ja, efter dom var klar med taket igår så blev de lunch
oså skulle vi åka iväg men så blev de lite krångel men vi kom iväg iaf.
Jag på Emils fiddy, han på fyrhjulingen och pappa på sin nya cross.
Åh fyfan kan jag bara säga om de! haha,
det gick så jävla åt helvete för mig och jag blev så förbannad att jag nästan börja grina, haha.
För de var så in i helvete lerigt så jag knappt kom fram.. fastnade oså hela tiden!
Plus att det regna på de också, jiiho.
Så det slutade med att Emil bokserade hem mig med hjälp av fyrhjulingen.

Vi var hem bjuden till Ann på middag så åkte dit
och åt go mat, sen gick jag hem till Hannah.
Vi var några där ett tag, sen gick vi ut mot bussen och åkte till Bergby till Lisa.
Satt där en stund innan vi gick ut för att kolla läget på byn typ, haha.
Alla drog åt varsit håll förutom jag o Hannah som höll ihop!
Vi försökte fixa pengar åt henne och tillslut fick vi tag på de så gick vi in på bk.
Dansade lite och sprang runt där inne :D
Sen blev det buss och gå i mörkret själv hem.
Men tack för igår iaf! :)

Nu måste jag flytta på mig o datorn så vi kan börja duka för tacos här vid bordet :)
Ikväll blir det hem till mamma igen och Adam följer såklart med.
Vill bara hem och myyysa med han nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0