KRIGET MED MIG SJÄLV

Det är sånna här kvällar man tänker alldeles för mycket
och idag är en av dom kvällarna..
Alla känslor bara snurrar i huvet på mig,
men den största av dom är ändå saknad känslan!
Jag saknar folk :(
Jag orkar inte rabbla upp men de flesta vet nog och kan ta åt sig.
Men det hjälper inte..

jaja, har projekt vecka denna vecka i skolan.
Schemat för veckan såg inte allt för rolig ut med 08.30 - 16.00 typ varje dag förutom fredag.
Men vi har eget ansvar oså håller inte lärarna så stor koll på oss,
så idag gick vi hem vid halv två.
Kände oss klar för idag då.

Har bara legat här i sängen med datorn sen dess
o inte gjort ett skit.
Bra Madde, jätte.. not.

& nu ska jag fortsätta.. göra ingenting.
Eller kanske ska läsa lite i boken och drömma mig bort till den världen? :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0