MYS SÖNDAG!

Alla pratar om att söndagar är så tråkiga och värdelösa,
men det tycker inte jag. Jag tycker det är en dag till för att mysa.
Okej, alla kanske inte har nån att mysa med, men det är en dag då man inte måste ha några måsten att göra så att säga. Tycker jag iallafall.. Jag har gått med morgonrock och bara legat & latat och gosat med Adam hela dagen idag. De gör mig glad :) 
Men sen att jag har lite saker att göra igentligen är ju en annan femma. haha.

I fredags blev de en tidig kväller, men de gjorde inget eftersom jag klivit upp före kl sex på morgonen. Igår blev det en massa stress för pappa min och resten av familjen Mattsson kom och hämtade upp mig. Gick på ikea och kollade sen blev det även en billig lunch där.
Åkte hem till hamrånge med dom. Emil hade ju såklart något nytt att visa, då han ständigt gör helt otroligt bra affärer jämt! Denna gång vare en EU moppe -08 som var helt fräsch som han bytt till sig mot hans gamla dator.. Fattar inte hur folk kan vara så korkade, haha. Så blev en massa åkande med han på den. Vi åkte förbi Lisa en sväng.. även Sabina som precis vaknat kl fyra på eftermiddagen, haha.
Hem igen och åt kina/thai mat som vi köpt hem påvägen hem från stan, mums!
Fick senare skjuts till Sabina och där gjorde vi oss iordning och tog oss ett glas eller två ;)
Vi fick hämtning och åkte hem till någon kille. Hemskt fin lägenhet hade han! haha. Var där lite sen åkte vi vidare mot Ockelbo, där ute i skogen och mörkret (!) nånstans till en stuga där en massa roligt och fulla folk var.
Kvällen slutade med att jag åkte till stan, fick en hamburgare av Rickard som jag & Maria delade på sen hem med Adam o sooova. Haha.
Men jag är så less på mig själv som åker hem så tidigt jämt! haha, men de blir så om man ska anpassa sig efter sin pojkvän (a) men nästa gång, då ska kvällen fan vara längre! :D

Kände för att skriva lite, märks de?

Ikväll blir det mera mys framför tvn med efterlängtat chips & dipp.
Okej, de där lät ganska tjockt av mig men vafan... det är ju dagen efter? ;p 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Näe inte du med! Jag vill också ha chips och dipp :'(

2009-10-05 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0