TISDAG!

När ska saker och ting börja gå som jag vill? *suck*

Ja, idag blev det att packa och få skjuts in till stan
och lämna lapparna i skolan,
sen bytte jag och mamma så jag fick övningsköra ut till Hamrånge, till far min.
Lämnade även av Lisa i Bergby och Adam i norrsundet.
Var hemma med Emil & Elin
sen kom pappa hem med Max mat. :p
Efter det fick jag skjuts till norrsundet till Jennifer.
Följde med henne när hon klippte håret som blev jätte gulligt! :D
Gick hem till henne igen och jag gjorde ett nytt försök att färga håret,
då hon hjälpte mig.
Men blev inge lyckat nu heller, jävla helvete :(
Blev en massa fläckar och jätte mörkt.
Blire tredje gången gillt imorgon tro?
Åh, va trött jag blir..

Sitter inne i Emils rum nu
eftersom internet inte räcker ut till friggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0