TORSDAG - höstlovet bara rinner iväg

idag är väl en lite bättre dag.
Jag har börjat vant mig med håret och får komplimanger om det.
Så det är kul, dom säger att jag ser lite äldre ut, hehe.

Men iaf, idag blev jag väckt vid åtta
för att följa med Ankie att handla i stan.
Förstår inte riktigt varför hon alltid ska åka så tidigt jämt,
men så äre. haha.
Hittade en dräkt till halloween imorgon,
men vet inte om jag kommer våga använda den. haha.
Som tur var så kosta den inte så mycket.
Vad de är för något berättar jag imorgon ;)
Sen blev det thai buffé lunch på söder, mums men oj så flott.
Känns som det varit en riktig flottig vecka för mig och då är inte veckan slut än.
Inte blev det nå träning idag heller, riktigt tråkigt.
Men ihelgen måste det bli av iaf!
Kom hem till mamma nu ikväll och har övningskört lite runt i Valbo.

Får se om Adam kommer hit när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0