TORSDAG = LEDIG DAG

Jag sitter just nu här med morgonrocken på mig. Inte så ovanligt tycker jag.
Klev upp strax före halv elva idag. Sen har jag suttit här och ätit frukost.
Hade tänkt åka till skolan idag som jag gjorde förra torsdagen
men just nu känner jag att jag inte orkar.
Så kanske blir hemma istället och gör klart ett arbete åtminstone så jag har mindre att göra imorgon, då jag iaf ska till skolan..

Rättegången igår blev fram flyttad en timme så vi gick till fjärran höjder som ligger alldeles mitt emot och fikade lite. Rättegången var ganska seg så när det blev paus så gick jag och många andra, för vi fick de om vi vela.
Jag tog då bussen till Sabina i rörberg och vi gjorde inte så mycket. Skulle knäppa lite höstkort men hennes batteri till kameran dog efter en bild. Inte vidare lyckat -.- Hon skjutsade hem mig på moppen hennes oså kom Adam hem till mig :)

Senare idag när Jossan har slutat skolan så ska jag träffa henne,
för det var ett tag sen sist! 

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0