TORSDAG - skön dag

Jag är ganska duktig idag som sitter i skolan fast jag är ledig och det inte äns är coach tid.
Det är för mesta dels för att jag ska åka bort imorgon och inte kan komma till skolan då.

Men eftersom jag var ledig idag så fick jag sova jag till efter 10 :)
Sen fixa jag lite grejer hemma oså satt jag mig på bussen mot stan.
Mötte upp Adam och käkade lunch på Max sen gick jag hit till skolan.
Blir nog här ett tag nu tills fyra då jag skulle möta upp Adam igen eftersom han behöver handla lite nya kläder och behöver mig till hjälp. Sen blir det snabbt att åka hem o äta oså till sjukhuset för att hälsa på mormor som har opererat sig. sen övningsköra hem :)

Så vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0