TORSDAG!

ojoj, vad vi har gått idag alltså!
Först en 5 km lång promenad runt i boulognen.
Sen tillbaka till skolan och fick baguetter för vi gått promenaden, :)
Väntade in lunchen som var pizza.
Gick därefter ner mot stan och stod och velade om vilken buss vi skulle ta för att ta oss mot Hemlingby,
Blev tillslut att åka 3an och vi kom fram riktigt.
Orienterade med Alex & Kattis,
det blev 5 km då också!
Gick riktigt bra men inte så roligt med mitt ben.
Kändes som att jag skulle behövt en käp nästan, haha.
Tror jag lyckades sträcka de på något viss på boxningen (?!) i tisdags. haha
Jag ringde och fixade hämtning och skjuts av pappa ner till stan :)
Åkte hem och gjorde en välbehövd ansiktsmask!
Senare kom Tilda och vi käkade och gick på köpis en sväng.
Tack för att du orkade gå med mig där :D haha.
Blev två par tights, ett linne & efterlängtat hårfärg!

Igår blev det bara skola,
sen kom Sabina förbi och gjorde mig sällskap
vi prata o skrattade lite :)
Hon åkte hem när Adam kom.
Så blev det mys med han oså bara.

nu måste jag avrunda för att göra kväller!
Blir in till stan lite tidigare imorgon bitti för vi ska på Willys o handla till mässan
som är på skolan på eftermiddagen ;p
Vi hörs då.

God Natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0