WINDOWS 7



Bara för att jag var ivrig att installera de så försvann alla program och allting.
Jag har alla filer på externa hårddisken så de är ingen fara,
men office paketet och allt de som skolan installerat försvann också.
Iförsig skulle de ju göra de oavsett men inte fan tänkte jag på de.
Jävla skit, de gjorde så mitt humör försvann..
För nu ångrar jag mig att jag gjorde de, skulle ju ändå få de fixat av skolan sen.
Plus att de är på engelska allting o jag är sämst på de :) haha..

jaja, får väl lämna in datorn igen på måndag då.
Lyckad tjej... nej.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig blogg gumman ^^,

2009-10-11 @ 02:20:22
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0