BRA HELG!

helgen bara rann iväg och nu är det måndag och ny vecka igen..
Det känns tungt, är inge taggad på nånting.. iaf inte idag.
men kan dra igenom helgen för er :)

fredag:
åkte till norrsundet med Anni och sola&gymma. Riktigt skönt vare och solningen tog som fan, vilket var kul! Så de blire igen på torsdag (: Gick in och prata några ord med Sabina på konsum också. sen åkte jag hemåt igen. Käkade tacos, fixa & åkte till brynäs med Arlene, Maria W, Linda m.fl. där Arlene hyrt lokal och hade fest eftersom hon fyllt år! :D Var lite segt i början då de inte var så mkt folk men sen bara ramla de in folk och de var fullt överallt så tillslut kom farbror blå -.- Så då vare över.. Men jag o Maria åkte till Max och käka sen tog vi bussen hem.
Lördag:
Slappade tills pappa ringde och sa att dom var på ikea. Då cyklade jag dit och fika lite oså med dom. Sen en sväng till stan och träffa Lisa en sväng :) åkte hem och käka och åkte återigen till stan där jag träffade Malin. Vi gick runt på stan ett tag tills Evelina & Sophia kom oså följde vi med dom på fest i andersberg.. Var där till tolvtiden då vi åkte ner på stan & jag tog bussen hem till Adam där ingen var hemma, haha. Han kom hem strax efter tre då han varit på krogen :p

Söndag:
Blev en slapp/mys dag bara.. Åkte hem till mig en sväng innan vi åkte in till stan och käkade på Buddys. :p Efter de blev de bio, inglourious bastards med Brad Pitt. Sen fick vi hämtning och blev mys framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0