FREDAAAG & jag sitter i skolan

jaaa, jag sitter i skolan och väntar på att min far ska ringa så han kan komma förbi
och hämta min väska så jag slipper släppa allt på bussen.
Sen tänkte jag gå till willys en sväng innan bussen går för att säga hej till Adam om jag hittar på han. blää, jag har ingenting att göra och kalle gick hem så nu är jag typ ensam med alla busniess folk -.-

Ska iaf ner till n-sundet och sola med Anni först, sen kommer Emil och då ska vi gymma.
Roligt o veta va? :) haha, sämst på dehär med att blogga jag..

Glömde att skriva igår att Cecilia kom förbi mig i tisdagskväll en sväng och överraska mig rejällt!
Höll nästan på att dunka huvet i datorn x) haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0