fullspäckad dag

haha, vad statistiken går uppåt när man länkar bloggen på facebook eller så :)
Men de är positivt, får ta o göra det oftare.

Idag har min dag varit fullspäckad känns de som,
men det är väl positivt eftersom det annars aldrig händer nåt.
Skolan där vi hade matteprov efter våran sovmorgon, hoppas att det gick något vidare iaf?
Sen håltimme ett tag och då gick vi ner på stan och fika och pratade lite :)
Idrott stod sen på schemat och då hade vi nå burträsksbingo (?!) där vi fick ett papper där det stod en massa saker vi skulle få kort på, som t.ex. en rullator, ett weinerbröd, en rund sten osv.. haha. Mötte upp Jennifer på skolan på tillbaka vägen efter de och åkte hem till mig.
Vi cyklade till köpis en sväng och försökte hjälpa Sabina att hitta kläder, men de gick inge vidare.
Sen hem igen oså hade jag & mamma en Oriflame kväll här typ.. Det kom nån tjej och prata om deras produkter o shit. Så jag hade bjudit Jossan, Tilda & Jennifer :) Det var en bra kväll tycker jag.

Men nu känner jag mig trött o less.. ovanligt? - nää. haha
Har lust o sova bort en vecka eller två.
Men ska iaf ta och krypa ner i sängen nu.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul att man fick komma!! :)<3

2009-09-30 @ 10:40:23
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0