it hurts!

Solade somsagt med Anni och sen gymmade vi även med bror min när han kom.
Brände mig när jag solade också, inte lyckat. nu tänker jag vänta ett tag tills det blir nästa gång. jävla hyhelvete! Ser seriöst ut som en tomat i ansiktet.
fick sen skjuts hem istället för att åka buss :)
Var hemma hos far min ett tag sen fick jag hämtning oså bar det av mot totra däre var lite festligheter.
Var typ bara killar där men aa, jag känner/vet ju vilka de var så :p
Sen tog jag bussen med Sabina & Markus som redan var på, ner till norrsundet.
Där var de också lite festligheter hos Erik S, Adam var där bl.a. :)
Var där några timmar och sen blev jag hem skjutsad i taxi vid halv två!
Så det blev en bra kväll.. Kul att umgås lite med folk som jag var med för några år sen.
Men för vissa blev det lite mycket av olika saker tycker jag, men de är väl så.
Najs med gratis fylla iaf :D

Nu ska jag gå ut och klippa gräsmattan.
Ska äta god hemmagjord kina mat ikväll, mums!
Sen Hoppas på att få mysa o vara med Adam ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0