NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER!

Helgen gick undan riktigt fort och det hände inte så mycket mer roligt än det på fredagen.
På lördagen var jag bara hemma hos pappa min & på kvällen åt vi hemma gjord kina mat som var hur gott som helst! :D Sen kom Adam och vi kollade bara på film oså. Gick o la oss ganska tidigt.
Söndagen hände ingenting typ,
jag och lillasyster Elin gick på en promenad och knäppte lite kort. Blev någon bra bild iaf.
Sen på kvällen åkte jag hem till mamma igen med Adam.. som vanligt :p

Skola igår, ända långa skoldagen i veckan.. Gick verkligen inge bra för mig igår, hade verkligen ingen koncentration alls. Sen var jag bara hemma om jag inte minns fel, haha. Jag och mitt minne alltså.

Hade sovmorgon idag till tio i tio och hade då matte i två timmar.
Fick även reda på att våran lärare som vi skulle ha gympa i var sjuk, så de blev inget och vi fick sluta efter matten :D Riiktigt skönt! Följde med ner på stan och kollade när Anni klippte av håret hos frisörn, kortare och snyggt blev de ;)
Sen var jag till skohuset med Sabina & sa hej till Tilda som har apu där. Jag och Sabina gick lite på köpis också. JAG VILL HA PENGAR och shoppa massor!!

Slänger in några bilder från när jag och Elin fotograferade lite i Söndags, senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0