On the way back?

nej men är det inte dags för mig att skärpa mig med bloggandet?! Det står ju stilla här hela tiden, haha.
Men idag är det måndag och början på en ny skolvecka. Fick även nytt schema (igen) ihelgen som började gälla från och med idag.. först tyckte jag inte så mycket om det, men det är nog ganska bra ändå. Typ ledig på torsdagar, så jävligt najs! ;D Förövrigt så har jag bokat Anni för ett gympass då också, hehe.

Blev nämligen gym för mig både i torsdags och fredags. Fan va skönt de var, känner verkligen att jag måste sätta igång att komma i form.. Så idag började jag följa ett "schema" vecka för vecka som jag fått skickat av erika och idag stod det powerwalk 40 min så det blidde så. Fick skit ont i fötterna/bena men det är väl bara att börja vänja sig.. men nu ska vi inte ta ut nåt i förskott hur länge jag kommer fortsätta, men aa.

Min helg spenderades i Hamrånge hos pappa. Fredags kvällen befann jag mig först hemma hos pappa, sen blev det buss till norrsundet till Rickard med Lisa. Adam & Micke var där också och Sabina tittade även förbi också..
Sen följde jag med Lisa & Sabina på någon fest sen tills sista bussen gick hem.
Lördagen började med att klippa gräset med Emil sen den dagliga cykelturen som jag och Elin har bestämt vi ska cykla när jag är där varje dag, haha. Mot kvällningen blev det middag med några grannar sen åkte jag åter igen till Norrsundet och till Rickard där Adam var.. Följde med Adam hem sen och sov där också :)
Igår blev det ingenting, var hos pappa tills bussen gick mot kvällningen då Adam också följde med mig hem.

nu blev det ett väldigt långt inlägg här, så ska avrunda.
Ska fortsätta kolla på Roast på Berns på tvn, fast det verkar inte så bra.
Men blir Dexter kl 22.30 på 6an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0