ONSDAG & HELG! :DD

Den här skoldagen gick snabbt. Började med Administration B som är en helt okej kurs. Den höll på hela förmiddagen och jag&Amanda kollade in lärarnas personalrum som vi skulle arbeta lite om.. Lunch och efter det vare Rättskunskap. Lektionen gick fort och vi fick sluta efter en timme typ. Då var klockan 13.40. Mötte Adam och gick till nian en sväng men sen åkte vi hem.

Sverige spelar fotbolls match på tvn nu och de ska ju såklart han se på.
Står ju på schemat som jag följer att idag skulle man ta en 30 min lunchpromenad.
Men skulle inte hunnit de då så tänkte ta det när jag kom hem efter skolan men fick så jävla ont i magen..
Blir nog promenad nu med mamma iaf medans Adam kollar på fotbollen.

Är förresten helg för min del och de flesta andra i klassen :D
Eftersom det bara är två valbara kurser imorgon på eftermiddagen som typ ingen har valt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0