Sing for the moment

TAAACK anni som fixade min blogg design,
fast headern gjorde jag typ själv :p lite enkel sådär.

igår vare skolan som gällde,
efter de gick jag till skolsköterskan och prata lite.
Träffade på Adam, Lisa & Rickard en sväng också för att säga grattis till Rickard som fyllde år igår :) Sen hem och övningskörde lite oså kom Adam.

Idag är jag ju ledig som alla torsdagar fram tills höstlovet,
så jag sov lite över tio timmar men har ändå varit trött under dagen, hur kan de komma sig?!
men åkte och gymma med Anni en sväng iaf,
sen när jag kom till stan så gick jag och tog en varm macka på george med matilda & Jennifer :)
Har städat lite nu när jag kom hem också.

Får se om Cissi komr över lite senare och myser framför tvn med mig :)


All these questions run through my mind..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0