This day used to be our

ja, jag är helt värdelös på engelska så ni behöver inte äns påpeka om jag skrivit fel på något sätt... eller jo, gör det. haha
Det är skola om dagarna sen händer inte så värst mycket mer,
försöker hitta på nåt för att inte tänka på allt skiter som händer runt om kring men det finns inte så mkt att göra.
Men igår kväll blev jag bjuden på bio av min söta mamma, så det var jätte mysigt!
Vi gick på Public Enemies. Den var väldigt lång så den kändes lite seg emellan åt men han som spelade huvudrollen är såklart alltid bra och snygg, Johnny Depp! :)

Vi sitter & har rättskunskap just nu,
förstår inte allt för mycket vad vi håller på med men jag försöker hänga med.


Kommentarer
Postat av: petra

åh, den filmen vill jag se, han är ju så snygg ju!

2009-09-02 @ 14:20:08
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0