TISDAG

Den här skoldagen gick väldigt fort!
Började halv nio med Matte B, sen vid 10.15 hade vi skol fotografering, fyfan säger jag bara.
Såg nog helt förjävlig ut.. och sitta fick jag göra med. Kunde väl åtminstone fått stått i mitten som jag gjorde förra året? men nej, jag är så kort :) jävla gener från familj och släkt säger jag bara! haha, alla dom är korta..
Sen fick vi sluta typ eftersom vi hade så långt hål till gympan så skulle göra klart den uppgift vi fick förra gången istället.
Gick på stan med mormor&mamma lite efter de och sen hem. Tog även en powernap, åh så skönt men så vaknade man ju av plippandet av msn x) haha..

Ska väl plugga oså nu antar jag,
ingen som orkar göra nåt verkar de som så..


Förra året skolfoto när vi knäppte med mobilkameran också, hehe.
dehär året vågade ingen fråga fotografen bara för han verkade så grinig, jävla skit. haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0