TORSDAG

Fan va veckorna går fort nu alltså! Går ju bara måndag, tisdag & onsdag i skolan så :D inga lektioner idag och coachtid imorgon bara.. ska in på de en sväng imorgon iaf.

I tisdags efter skolan så klippte jag håret, riktigt efterlängtat & de behövdes! Blev väl helt okej, men jag känner mig typ liten som har lugg hela jävla tiden -.- haha.. Sen kikades de lite på stan men hade typ inge pengar så blev bara två par leggings inhandlade.
Igår efter skolan blev det en snabbis på stan med Alex som skulle köpa lite behövliga saker innan utomlandsresan.. Hon åkte till Kreta imorse. Inge avundsjuk inte, inte alls! haha. Jag köpte då en mascara som jag velat ha länge.
Mot kvällningen kom Adam och redan vid halv elva låg han och sov :( så blev inte så mkt mysade där heller, haha. Men gosigt att sova med han iaf! <3

Var somsagt ledig idag och det blev en frukost på Ikea med mor & Mathilda.
sen en sväng till mormor&morfar sen till köpis igen.

och nu ska jag försöka ta tag i pluggandet,
får se hur det går med de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0