Words come easy

under helgerna blir det alltid dålig uppdatering, men det får vi leva med.

I fredags gick jag till biblan och träffade Cissi.
Följde med henne när hon fixa lite,
sen mötte jag Jennifer och gick runt lite innan vi hoppade på 25an för jag skulle hem till Adam en sväng.
Skulle vara en snäll och gullig flickvän och hämta nå grejer han hade glömt hemma som han skulle ha med sig till mig eftersom han skulle komma hem till mig efter sin apu.. men jag hann inte hämta hans dörrnyckel av han så han övertygade mig att någon var hemma där så jag skulle komma in, men icke såklart! ingen var hemma.. så jag satt där i typ en timme och väntade på att han skulle komma hem. som tur var så hade jag batteri kvar på datorn och deras trådlösa internet räckte ut till altanen där jag satt. Så jag hade någonting att göra :)
Sen åkte vi hem till mig och myste framför tvn oså på kvällen.

På lördagen satt jag bara hemma och väntade..
Hade planer med Sabina men fick inte tag på henne på hela dagen, 
så jag var så less men jag fixade nåt att göra iaf.
Till slut fick jag tag på na och det löste sig. 
Åkte iaf till norrsundet och var hos Erik där vi var några st som satt och drack och hade trevligt. 
Lyckades även missa sista bussen men det löste sig och jag fick skjuts hem till Adam där jag avrundade min kväll. 

 Igår slappade och myste vi hemma hos han sen åkte vi hem till mig och tvkvällen var fullbokad, då det var många olika program. haha..

Idag äre skola igen och vi har rättskunskap just nu.
Vi gick över till brandstation nyss och frågade några frågor om diskriminering.
Känns som vi får nya uppgifter hela tiden tycker jag, men det är väl bara jag som tycker så.
Har inga planer efter skolan, blir väl bara hem och försöka plugga & tv.


Kommentarer
Postat av: DeniseGrundström

madde :) <3

2009-10-14 @ 19:36:30
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0