PÅSKLOV!

nu ni.. här kommer fan i mig ett inlägg!
veckorna går fort och för mig händer fan ingenting, haha.
Förra veckan & helgen innan de så bodde jag och Adam hemma hos han själva.
De var riktigt mysigt! :)
Sen denhär helgen som var så var jag hos pappa & käkade påskmat o lite så.
Fredagen var jag med Jennifer när hon var barnvakt åt ebba (systers dotter)
och lördagen blev det lite dricka med ett härligt litet gäng ;) haha
Annars har denhär veckan inte bjudit på mycket.
Varit med Adam. Vi var till stan igår och spelade lite biljard.
Jag vann :D sen gick vi till old saints och kollade på lite hockey
med r, a & två till.. Blev även någon cider.
just nu känner jag iaf att de mesta skiter sig för mig..
Men ändå mår jag inte så dåligt som jag borde, haha.
De låter konstigt men aa.

Imorgon blir det stockholm över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0