14 DAYS

just nu känner jag mig lite glad oså :D
är fan bara två veckor precis idag kvar till jag blir 18!!!!
Så härligt och så är det ju sportlov då när jag fyller också.
Lite drygt att de är på en tisdag men äh, haha.
Känns som jag har en massa fullbokat till dess
fast de har jag väl kanske inte.
Madde från norrköping kommer iaf upp hit då när jag fyller
så ska hon, jag & Sabina ut på krogen :D
JAG ÄR SÅ TAGGAAAD!
innan de blire ju lite ferre med bästa folket också, hehe.
Cissi kommer även ner :)

jaja, nu ska jag tjata om de.

i söndags blev det ett step intro pass med Hannah
sen åkte jag hem med gosgubben och myste en massa.
Igår praktik igen sen en sväng förbi Anni och pratade med henne :)
Det blev även ett ki box pass med Emmelie.
Kvällen avslutades med bio med mamma! mysigt.

idag blev det bara praktik då jag inte orkade stanna kvar i stan
efter praktiken och träna.

Pappa & co har även kommit hem från thai nu,
så blir till dom ihelgen och få se en massa bilder osånt.
Blir lite mer avundsjuk än vad jag redan varit, haha.



den filmen såg jag o mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0