7 DAYS!

nu äre inte långt kvar!! höhö.
men det blir inte som det var tänkt,
för varken Cissi eller Madde kommer till mig nåt :(
ingen av dom hade pengar.. så det var riktigt tråkigt!

idag är jag hemma från praktiken för jag har så grymt ont i halsen oså.
Så ska försöka ta tag i städandet av mitt rum och även lite plugg.
Adam är också hemma från skolan idag men han orkade inte komma hit och
vara sjuk med mig :( haha..

Helgen blev lugn och var bara hemma hos pappa.
Jag hjälpte även till att skotta snö och fan va less jag är på skiten nu!
Kommer ju bara mer och mer också..



nån som vill gå på Hoffmaestro med mig i Gävle 1 maj förresten?
Ser inte ut att ha något sällskap just nu :( haha


och min blogg design behövs göras om..
 är så trött på den och den är inte direkt passande heller, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0