it's like a rollercoaster..

nyfikna jävlar..



Om dagarna går humöret upp och ner hela tiden.
Om jag är omringlad av kompisar är den för de mesta okej
men hör han av sig ibland och tankarna snurrar förfullt så blir de jävligt jobbigt.
Bröt ihop i klassrummet idag.. var väl inte allt för lyckat
men som tur var det inte så många av klasskamraterna där.
Jag är iaf super glad att jag har en av dom bästa bland mig, anni! <3

jaja, nog om allt dedär skiten..
jag lyckades äntligen fixa praktik på första försöket idag.
För praktiken börjar redan nästa vecka och jag hade inte lyckats fått där jag försökt, haha.
Orkade inte försöka anstränga mig mer på dom ställerna nu så bara tog något.
Blir iaf på Cervera mellan 10 - 16 i tre veckor framöver.

I lördags, måndags och igår var jag med Sabina S iaf..
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne imorgon bara
eftersom vi varit med varann varannan dag nu haha, skämtosido :)
I tisdags blev det en timmes promenad med Josefine (och Sören) i kylan.
Då kan jag tala om att det var jävligt kyligt! men trevligt och helt klart värt de.
Idag kom Tilda efter hon slutat sent i skolan..
Vi pratade, kollade film o åt godis osånt! mysigt de :D

så nu är bara frågan vafan jag ska göra imorgon kväll..


Får iaf daglig rapport från min andra familj (pappa & co) som befinner sig i Thailand just nu.
Kan ju säga att jag är lagomt avundsjuk på dom iaf.. Hade mycket hellre varit där med dom
än här hemma just nu...
finns ju ingen bra anledning till att vara kvar här i kyla Sverige & skönt att komma bort.
menmen, det får väl bli någon annan gång.



jossans frysta hår på promenaden.

nu ska jag sluta gnälla, hej :)

Kommentarer
Postat av: anni

du kommer klara dig igenom dethär, älskar dig! <3

2010-02-05 @ 08:05:11
URL: http://koorven.blogg.se/
Postat av: emmelie

finns, och du är stark nog för dehär gumman, puss!<3

2010-02-05 @ 13:47:20
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 @ 16:22:07
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0