VECKO UPPDATERING, typ.

för några dagar sen försökte jag mig på att skriva ett inlägg
men då blev det damp och allt försvann.. sen gick det inte att skriva ett nytt heller.
Igår kväll tänkte jag också uppdatera med blogg.se verkar inte vilja sammarbeta.

jag har väl inte så mycket att säga.
Dagarna går upp och ner.. jag trodde det var påväg mot bättre
men just nu känns allt meningslöst.

Var ju på praktik hela den här veckan på Cervera.
Det går riktigt bra och jag älskar tiderna jag är där!
Skönt med sovmorgon också.
Men jag kan medge att jag känner mig förvirrad och dålig när folk kommer
och frågar mig om saker eftersom jag inte vet alla märken och modeller på saker och ting, haha.

Annars har den här veckan innehållit:
ki box pass med Emmelie, ätit lunch med mamma, övningskört, bio, efterlängtat mys, varit med Sabina liten, step pass med anni o emmelie, hälsat på mina vänner på deras praktiker, grubblat, en fredagsmys kväll med jennifer som istället blev festande i hamrångebygden, sov hos jennifer och var med henne, 40års fest..

nåt jag glömt?

nu vill jag att papsen med familj kommer hem så jag får umgås med dom lite.
Hade velat nu att lillasyster hade varit hemma så hade vi kunnat gått ut på en promenad i fin vintervädret
och kanske även knäppt lite kort..

men ha en bra alla hjärtans dag då?!



allt jag vill är att vara med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0