FÖRSTA MÖTET.

Ska ha mentorstid när som helst nu,
men våran mentor brukar vara så seg ibland att de inte blir något
så får hoppas att han kommer.

Igår var det iaf skola.. Man kände ju sig lite avis när dom flesta i klassen
var ledig en hel dag eftersom de inte är så många som valt de kurser som var igår,
men jag gick hela dagen ja, till kl tre.
Sen gick jag & Anni och solade. sen inte så mkt mer innan träningen
började klockan fem. Vi gick på bräda denna gång och det gick bra! :)
Adam kom in till stan till lagomt efter träningen slutat så åkte vi hem.
åt mat, spelade lite rock band oså innan vi åkte med Olle & Tova till stan.
Åkte hem till Danne (Adams bror) och träffade hans dotter för första gången.
Fick en liten mysig bild när Adam höll i henne i några sekunder, haha.

Idag är det småföretagande B nu på förmiddagen sen personaladministration
på eftermiddagen till 14.20. Sen följer Anni med mig hem.
Vi ska vara hos mig ett tag innan vi ska gå på hockey på läkerol :)

Just nu känns de som jag mår konstigt,
typ ont i magen/illa mående lite.. men hoppas de försvinner snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0