FREDAG!

jag har inte riktigt haft ork att blogga,
har spelat ganska mycket rock band dom senaste dagarna.
men det ska man väl inte skylla på antar jag.

I onsdags så blev det en sväng till stan med Binh.
Jag klippte håret inne på nian oså gick vi och kollade lite :)
Jennifer kom ner så hon följde med mig hem efter vi kollat klart.
Var hos mig ett tag bara och tog de lugnt
sen blev det en sväng till stan igen mot kvällningen för att spela biljard med Tilda,
men det blev inte som vi tänkt oss så det blev en mysig fika på waynes istället :)
Adam kom hem till mig efter de och mamma hade varit förbi mina kusiner för att låna Rock band
åt mig så han & jag spelade de sex timmar i streck! haha.
Så den dagen var bättre än tisdagen.

Igår torsdag så gick jag en längre promenad med Sören (hunden),
sen var jag bara hemma med Adam tills mot kvällen då jag åkte in till stan
och gick på ett träningspass. Rygg var det denna gång. Har inte gått på de förr
och det var inget speciellt heller, var lite segt faktiskt.
Åkte hem till lite mer rock band och film mys med gubben :)

idag åkte jag hem till pappa så sitter hemma hos han nu.
Blev fredags pizzan som vanligt & sen lite tv tittande.
Somnade till i soffan ett tag efter let's dance var slut också, haha.
Så ska nog gå ut och lägga mig i friggen strax.
Försöka komma i säng i tid.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0