JOBBLETANDE.

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket.
Söndagen spenderades hemma hos pappa till på kvällen bara,
var ute en snabbis på dagen när solen var framme och försökte få något fint kort
men blev typ bara nöjd med en! haha.
Men ska redigera några bilder så kanske dom blir bättre.
Sen på kvällen åkte jag och Adam hem till mamma som vanligt :)

Igår vare skola igen efter jullovet,
kan ju inte säga att jag var direkt taggad på de.
Började även en ny kurs, samhällskunskap A. Får väl se hur den är.
Efter vi slutat kvart i fyra så gick jag & Anni ner på stan
och käkade lite snabbt innan vi skulle träna.
Åkte upp på fjärran och tränade Medel pass där. Första gången vi tränade där uppe
men det gick bra! Fast jag känner att latmasken finns i kroppen så jag inte riktigt har ork
men de ska ändras med tiden tycker jag, haha.
Sen åkte jag hem till sjukstugan, som det var här hemma igår.
Men nu verkar de bra som tur är.


Idag var det skola igen, blev inte många knop gjorda om jag säger så haha.
Men jag var nog inte ensam.
Hade de jävligt roligt på lunchen och engelskan iaf när jag & Alex fick skrattanfall
så tårarna sprutade, haha!
Slutade vid halv tre så åkte hem då.
Var hemma en stund sen åkte jag & mamma förbi mormor&morfar lite snabbt
sen in på Owes också en snabbis.
Sen vidare till Tempo och Coop och lämnade mitt CV :)
Hoppas på något extra jobb eller sommarjobb där!
Ska tänka ut nå mer som man kan söka sommarjobb någonstans.
Måste även ringa ett ställe o kolla om man får jobba där ibland,
men nog om sånt nu.

Just nu äter jag lite godis, så mumsigt men så dåligt för mina tänder! haha
Nu tog visst ena påsen slut men har flera :) de är dragster.
Ska göra fruktsallad senare också när mamma kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0