RASTLÖS!

kära vänner,
idag kommer vi alla frysa ihjäl...


haha, nej jag bara skämta!
Men det är kallt ute -15 och inne också! Vi har bara 18 grader uppe
och här nere i källaren är det betydligt kallare kan jag säga..
så vad ska man gissa på för grader?
10? haha, nej kanske inte men jag vet inte.
Jag har sämst blodcirkulation i händerna i alla fall så dem är iskalla!

Så vad ska alla hitta på idag då?
Det är tisdag och snart börjar skolan igen..
Man borde ta vara på lovet men jag vet ju inte vad man kan göra.
Har lite småsaker jag skulle behöva göra men jag orkar inte, haha.

Jag är sugen på att bowla!
Jag vill i alla fall hemifrån,
för det känns som jag varit hemma en hel vecka fast jag inte har de, haha.
Fast hemma är ju bäst egentligen.

jaja, jag bara skriver på ja haha.
får väl se vad som händer idag.

Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0