RUBRIK?

jaa, jag kom inte på någon rubrik haha.

min helg har spenderats hemma i Valbo med aaadam.
Vi har inte gjort något speciellt utan bara slappat & mysigt.
Vi har sovit ganska länge om dagarna, typ till 13-14 (a) haha.
Lagat lite mat har vi även gjort eftersom mamma har jobbat,
så då äre vi som får fixa maten i huset.
Igår kväll kom Tilda hit ett tag och kollade lite film också.
Vi kollade på I love you beth Cooper & Sex and the City the movie.
Jag vill se nya Sex and the City filmen nuu, men får vänta tills maj(?) då den kommer ut på bio.

Idag åkte jag till stan en sväng och tog en milkshake på George med Jennifer :)
Sen följde hon med mig hem och jag, hon & Adam lagade mat.
Potatisgratäng och grillat fläskkotlett(?). Gott och bra blev det.
Jag gillar min nya kokbok som jag fick i julklapp!
Typ 900 sidor med massa recept och bra tips. Super bra att ha när man flyttar hemifrån sen.

Nyårslöften då? Hade ni några såna?
Själv har jag inga sådana eftersom jag inte orkade tänka riktigt på det
och dels för att det inte kommer hålla. Jag skulle antagligen glömma bort det i alla fall.
Men jag ska väl ändå börja tänka lite mer på att skärpa till mig på vissa saker
så som träna, plugga & tänka på det jag äter.

nu tänker jag gå och lägga mig snart
eftersom jag inte är intresserad av hockeyn som börjar klockan tre.
Får se om jag kommer kunna sova eftersom tvn kommer stå på här nere för Adam ska kolla.
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, hörde av farmor att kokboken alltid låg framme! ;)

2010-01-04 @ 09:54:45
Postat av: maddee

inte alltid, men den är intressant! ;D haha

2010-01-04 @ 12:51:47
URL: http://madeleneemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0