SKOLA

Kanske dags att uppdatera lite?
Sitter i skolan just nu och skulle ha småföretagande B
men internet krånglar så jävligt i dehär klassrummet
och läraren verkar inte kunna sig på progress och allt heller,
så hon lade ut fel dokument, haha.
Därför har vi slutat lektion nu en kvart innan istället
men måste sitta kvar för att vänta tills vi får gå på lunch -.-

I måndags var jag iaf hemma från skolan för jag kände
mig inte så bra på söndags kväll fortfarande men när jag vaknade
på måndagen så var allt helt normalt igen och jag mådde bra x)
Så det var nog bara bakis, haha..
Adam kom efter skolan då också.

I tisdags blev det skolan igen
och när vi slutade vid halv tre så gick jag hem till Tilda en sväng,
åt lite och pratade oså. Sen följde hon med mig på ett träningspass på friskis :)
Det blev Core denhär gången och nya övningar.. men det gick bra!
Det roliga med de var väl att man tränar mycket mage på det passet
och jag fick lite träningsvärk i benen x) hahaha.

Igår blev det skola,
sen friskis pass med Anni. Denna gång medel gympa.
Sen hem till Adam som varit hemma hos mig några timmar redan, haha.


nu blire lunch, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0