VINTERLAND!






jag blev inspirerad av Annis frostbild som hon knäppt
så såg jag att det var frost på våra fönster i altan så jag gjorde ett försök.
Men det hade blivit lite mörkt ute så jag redigerade bilderna lite snabbt.
Visste inte riktigt vad jag skulle göra med dom
och kan inte riktigt med foto programmet som jag har.

Hade tänkt gått ut på förmiddagen när det var soligt och fint ute för att knäppa lite
men jag mådde inte så bra och solen försvann snabbt så det blev inget.

Har bara varit hemma hos pappa hela dagen idag,
kvällen blir likadan.


jag är väl bra dum?

Kommentarer
Postat av: mariahorn

allright snuttis, jag fortsätter skriva :) fast på annan ;> pussis

2010-01-11 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0