LÖRDAG KVÄLL!

nämen dog jag helt plötsligt?!
- jag tror nästan de..

Dehär dagarna jag inte har skrivit på så har inte hänt mycket,
gått på ett pass på friskis med Jennifer, träffat Cissi en sväng som var på Gävle visit,
varit med pojkvän och inte så mycket mer vettigt.
eller ja, skolan också då!

Åkte hit till pappa igår också.
Myste lite med Ellen & Anni igår kväll någon timme också.

Idag åkte vi i familjen Mattsson till köpis och handlade lite.
Ankie köpte blanka leggings & två linnen till mig! :))
Blev jätte glad för de.
Så nu vet jag perfekta outfiten att ha på mig med de kläderna och min nya skjorta.

Blev lite dissad för krogen ikväll
men jag överlever, får iaf sällskap inatt.
Melodifestivalen är på på tvn nu.
Har inte kollat nåt på de tidigare men det får duga ikväll.


Nu ska jag fortsätta smutta på min captain morgan
och fixa nå snacks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0