KOMMANDE!

Här händer inte mkt inte, haha.
men jag är på ett jävla bra humör just nu.
Dels för att de finns en massa planer lite längre fram som man ser framemot osv.
Krogdebuten imorgon, haha.. jag känner mig skit töntig
men jag är verkligen taggad som fan!
Hoppas inte min förväntningar är för höga bara så de inte blir som jag hoppas,
för adam sa att de var så :/

Sedan kommer de bli 3 (?) 18års festen inom två kommande månaderna!!

Stockholm trip med mamma för att bo på hotel, shopping & tvinspelning :))
och lite mer små saker.

Uppsala på fredag med Tilda & Jennifer också :)

Så allt känns super bra just nu!


Förresten.. har inte skrivit nåt om min 18års fest jag hade i lördags,
men det blev helt okej iaf. De var kul att ha alla bra-a tjejer på ett o samma ställe :)
Bilder finns på facebook!


vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: hannah

tvinspelning!?

2010-03-08 @ 22:43:41
URL: http://intealls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0