VECKA 12!

ny vecka, nya möjligheter?
som de brukar sägas..


Jag känner just nu att jag bara vill ha frihet
dvs ingen skola och inga måsten..
Men just nu är det inte riktigt så och det känns jobbigt och jag har ångest..
eftersom jag har så mycket uppgifter i skolan som behövs göras.
Då har jag egentligen inte tid för annat fast jag vill göra andra saker också.

Så denhär veckan känns faktiskt riktigt jobbig..
Vill bara att de ska bli helg nu så jag får mysa och ta de lugnt!

Som den ser ut nu så:
igår: hockey med lillebror & Adam. SKIT DÅLIGT BRYNÄS! pinsamt ju..
idag: gruppintervju på furuviks brygga kl 10.00! Var tänkt riskettan utbildning 17.00-20.00
men känner att jag måste lägga ner den tiden på skolarbeten just nu istället,
så måste ringa och avboka.
imorgon onsdag: kanske träna om inte plugga! vara med min pojk <3
torsdag: träna/plugga & bio med Tilda :)
fredag: skola..
Sedan bjuder helgen på spelkväll hos Jeanette med några tjejer i klassen
och fullt med mys med Adam, då vi är ensam hemma hos han..



Helgen som var så blev det mys hos Anni i fredags med henne, Alex, Ellen, Hannah & Hilda.
Lördags vare 18års party för Frida! :) Bilder finns på facebook.
& i söndags var det en riktigt dålig dag med dåligt humör och allt på de.


Det blir riktigt dåligt med träning nu och de är inge bra.

Kommentarer
Postat av: erika

jag och Hannah ska köra ett pass på royal vid 17: på torsdag, häng med du å :).

2010-04-06 @ 10:30:16
URL: http://irmaerica.blogg.se/
Postat av: erika

jag och Hannah ska köra ett pass på royal vid 17:30 på torsdag, häng med du å :).

2010-04-06 @ 10:31:14
URL: http://irmaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0