ge mig allt jag vill ha så blir jag gla

HEHEHEHHEHE.
Skolan tar livet av mig!!!
Har ett x antal uppgifter att göra bara nu..
Dom verkar ju vilja att vi ska vara döda när sommarlovet kommer eller nåt.
.. nää, nu kanske jag överdriver men de känns nästan så.
jag vill
  • få ordning på mitt hår, dvs färgen.. HUR FAN SKA JAG HA?! de slits ju så jävligt också :(
  • träna massor.. men vart finns tiden?
  • komma i form.. jag är väl i den sämsta kropps formen någonsin just nu. blää
  • få bättre hy.. känner mig alldeles grå och äcklig i ansiktet
  • shoppaaa.. de bara kryper i fingrarna på mig. sommarkläder sommarkläder! 
    men de kommer lite sånt snart ;)
  • få min nya telefon! har väntat i flera veckor nu....
  • bada i pengar?
  • få reda på hur jag ska jobba i sommar och hur mycket jag kommer tjäna :))
  • PARTYYY LIKE A ROCKSTAR! I sommar med brudarna. då jävlar :D
  • ha 22a maj.. för då hoppas jag det kan bli kul med mina roliga kompisar :) haha
finns massa mer jag vill men de där får räcka.
Ihelgen blir det till dalarna med mamma & den släkten.
Fira mormor som fyller 70 imorgon och lite sånt.
förresten, att blogga är helt ute för mig ;)
haha, jag skoja! jag vet inte vad jag ska skriva fast jag känner för de ibland.

värsta fjortis inlägget dehär kände jag, men vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0